قیمت انواع کاموا در بازار

آیا قیمت و نرخ روز انواع کاموا موجود در بازار را می دانید؟ معمولاً هر کلاف کاموا با توجه به یک سری خصوصیات دارای قیمت های متفاوتی است که به چند نمونه آنها اشاره خواهیم نمود.
در تهران و شهرستان ها بازار یا فروشگاه های بخصوصی مشغول خرید و فروش انواع کاموا با قیمت های مختلف هستند. به عنوان مثال یکی از بازارهای تخصصی ارائه دهنده انواع کاموا بافتنی برای کارهای هنری و دوخت لباس، بازار حسن آباد است. در این بازار ارزان ترین و گران ترین کلاف های کاموا به نرخ و قیمت روز ارائه می شوند که معمولاً جدیدترین کامواهای موجود در بازار را می توان از آنجا تهیه نمود.

عوامل موثر در قیمت کاموا

هر کلاف کاموا دارای مشخصه هایی هستند که در نهایت تعیین کننده قیمت آنها می باشند. به عنوان مثال اگر به دنبال کامواهایی ضخیم و در عین حال نرم هستید که بافتنی با آنها راحت باشد، کاموا تمپو بهترین نمونه خواهد بود. از ویژگی های این نوع کاموا باید به ضخامت و وزن ۲۰۰ گرمی آن اشاره نمود که دلیلی بر قیمت بالای آن نسبت به دیگر نمونه های موجود در بازار است.
بنابراین وزن، ضخامت، نخی یا پشمی بودن کاموا، طرح دار یا ساده بودن از جمله عواملی هستند که بر قیمت انواع کاموا موجود در بازار اثرگذار می باشند.

ارسال پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.